איכות וגימור ללא פשרות
אמנות לכל סגנון – תמונות לבית ולמשרד

מדיניות החזרות – Print Studio

עודכן לאחרונה: 15 ביוני 2025

אחריות על איכות המוצר

ב־Print Studio אנו עושים כל מאמץ על מנת שתהיה מרוצה מהאיכות של המוצרים שלנו.
אם אינך מרוצה מהאיכות, אנא פנה אלינו תוך 30 ימים מיום קבלת המוצר. נבדוק את המקרה ונעשה כל שנדרש כדי לוודא שתהיה מרוצה.

אם צוות בקרת האיכות שלנו מאשר את פנייתך, נשלח עבורך מוצר חלופי חדש ללא עלות ובמהירות האפשרית.
במקרה שאין אפשרות לשלוח מוצר חלופי או אם אינך מעוניין להמתין, נוכל להציע החזר כספי – לפי בחירתך.

שונות בצבעים

אנו משתמשים באותן מכונות דפוס, סוגי נייר ותהליכים על מנת לצמצם שינויים בצבעים. עם זאת, תהליך ההדפסה מבוסס על תגובות כימיות ולכן ייתכנו הבדלים קלים בגוונים.

שונות בגוונים עלולה לנבוע ממספר גורמים:

* סוג מכונת ההדפסה
* הגדרות המכונה
* סוגי הנייר
* לחות בסביבת ההדפסה
* זמן שעבר מאז ניקוי המכונה האחרון

שינויים קלים הנמצאים בטווח הסביר אינם נחשבים לפגם ואינם מכוסים תחת אחריות האיכות.

מוצרים פגומים או שנפגעו במשלוח

אם קיבלת מוצר פגום או שניזוק במהלך ההובלה – לא באשמתך – אנו נישא בעלויות ההחלפה ונשלח לך מוצר חדש.

מצבים המכוסים במדיניות זו:

* נזק פיזי למוצר שהתקבל
* שגיאה בכמות או במספר הפריטים שהוזמנו
* פגם באיכות הדפסה או המוצר

מדיניות החזרות

בשל אופיים המותאם-אישית של מוצרינו, לא ניתן להחזיר מוצרים. כל מוצר מיוצר לפי הזמנה מיוחדת עבור כל לקוח.
אם ברצונך לבצע הזמנה חדשה, תישא בעלות המלאה של ההזמנה החדשה.

הזמנות שאבדו במשלוח

אם ההזמנה שלך לא התקבלה ונראה כי היא אבדה במהלך המשלוח – אנא צור איתנו קשר תוך 30 ימים מהמועד המשוער של המסירה. נשמח לשלוח לך הזמנה חלופית ללא עלות.

הזמנות שהוחזרו לשולח

אם ההזמנה הוחזרה לשולח, יש לבצע הזמנה חדשה ולפנות אלינו. אנו נזכה אותך בעלות המוצר להזמנה החדשה, ותשלם רק עבור המשלוח.

סיבות נפוצות להחזרת משלוח:

* כתובת שגויה או חסרה: אם הכתובת שסופקה אינה מספקת, ההזמנה תוחזר ותושמד. להזמנה מחדש עם כתובת מתוקנת, הלקוח יישא בעלות.
* סירוב לקבל את המשלוח: אם המשלוח נדחה בעת המסירה, הוא יוחזר ויושמד. להזמנה מחדש, תחול עליך האחריות למימון ההזמנה.
* הזמנה שלא נדרשה: אם ההזמנה לא נדרשה בזמן ונשלחה חזרה, ניתן לבצע הזמנה חדשה ואנו נזכה אותך עבור המוצר בלבד (לא כולל משלוח).

יצירת קשר

בכל שאלה בנוגע למדיניות ההחזרות שלנו, ניתן לפנות אלינו באמצעות מייל

ביטול עסקת רכישה על ידי הלקוח

אנו עושים כל שביכולתנו כדי שתהיו מרוצים מהיצירות שהזמנתם מאיתנו! אך אם אתם בכל זאת מהססים – אין בעיה, ניתן להחזיר או להחליף כל פריט בהתאם לתנאים המפורטים להלן. אם המוצר קיים במלאי ולא הוזמן במיוחד עבורכם, ניתן להחזיר או להחליף את המוצרים תוך 14 יום ממועד ההזמנה, ובלבד שהוצגה חשבונית מס או קבלה.

ניתן להחזיר או להחליף רק מוצרים שלמים שלא נפגעו, באריזתם המקורית, ושלא נעשה בהם שימוש.

הלקוח רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”) או להחליף את המוצר במוצר חלופי שווה ערך או לקבל זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן:

אופן החזר התשלום – זיכוי בכרטיס האשראי.

במקרים בהם המוצר הוזמן במיוחד ולא קיים במלאי החברה, הוסבר והוסכם ללקוח כי החברה אינה מחזיקה במלאי וכי היצירות מיוצרות במיוחד עבורו לפי דרישתו, בהתאם למידות ולגימור שנבחרו בהזמנה. בהתאם לכך, הזמנה זו אינה ניתנת לביטול בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א 2010.

לא תתאפשר החזרה, החלפה או זיכוי כספי עבור מוצר שנפגם או שנעשה בו שימוש כלשהו. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש או פגם, במצב כפי שהתקבל. החברה שומרת לעצמה את שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.

לא יינתן זיכוי כספי עבור מוצרים שלא שולמה עבורם תמורה כספית, כגון מוצרים במבצע או מתנות.

במקרה של פגם במוצר, אם הלקוח לא הודיע להנהלת האתר על הפגם בתוך 24 שעות מיום קבלת המוצר, ייחשב הדבר כהודעה כי לא נפל כל פגם במוצר, ולא תהיה ללקוח כל טענה בעניין זה.

זיכויים יועברו לכרטיס האשראי או לחשבון הפייפאל בו בוצעה ההזמנה, בניכוי דמי ביטול בסך 5% משווי העסקה או 100 ₪, הנמוך מביניהם, בהתאם לחוק. הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי של הלקוח או לחשבון הפייפאל בהתאם למדיניות חברת האשראי ופייפאל.

לשאלות נוספות בנוגע לבירורים, החלפות, החזרות וכדומה, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בדוא”ל: rdayan31@gmail.com או בטלפון: 054-7653216.

מועדפים

ראשי

חנות

בלוג

יצירת קשר

דילוג לתוכן